072 711 28 13  |  Support  |  EN

Microsoft Bookings

07 oktober 2020 | Categorie: Automatisering, ICT-advies

 
Is jouw organisatie door de coronamaatregelen verplicht om klanten of gasten alleen op afspraakbasis te mogen ontvangen? En wil je deze planning goed en effectief inrichten zonder hier veel tijd aan kwijt te zijn? Bookings, de geïntegreerde en interactieve reserveringsplanner van Microsoft, biedt hiervoor de perfecte oplossing.

Afspraak maken en beoordelen

Met Microsoft Bookings kan je een organisatieagenda beschikbaar maken voor klanten of gasten die een afspraak willen maken. Zij kunnen via de website of telefoon een optie nemen op een dag en tijdsvak in de agenda. Vervolgens kunnen de beheerders van de organisatie de afspraak beoordelen: goed- of afkeuren, of de afspraak op een ander moment voorstellen.
De agenda is uiteraard geïntegreerd met Outlook.


klik op afbeelding voor grotere weergave

Klanten kunnen via een URL, Facebook of via een HTML koppeling een optie op een dag en tijdsvak nemen. In de Bookings app staat een algemene agenda voor alle medewerkers en een individuele agenda, zodat er geen afspraak meer gemist kan worden. En komt de afspraak toch niet uit, dan kan de afspraak gemakkelijk door beide partijen geannuleerd worden.

Meer weten?

Is jouw organisatie op zoek naar een future- en coronaproof boekingssysteem, die volledig geïntegreerd is met uw andere Microsoft applicaties?

NVBIT biedt de oplossing: wij staan voor je klaar om Bookings in te richten of advies te geven over deze nieuwe manier van afspraken maken!
Neem contact met ons op voor meer informatie.

In dit korte filmpje wordt Bookings kort en helder uitgelegd: