Hosted telefonie (VOIP)

Hosted telefonie (VOIP): De flexibele oplossing voor uw telefonie

Hosted Telefonie (VOIP) is een complete communicatie-oplossing die geen grote investering vraagt. Bovendien is Hosted Telefonie schaalbaar, en beweegt het mee met de veranderingen binnen en buiten uw bedrijf.

Telefonie via de cloud (VOIP)

Met Hosted Telefonie (VOIP) communiceert u via de cloud, dus uw telefooncentrale is altijd online. Via de online centrale kunt u met elk toestel bellen: uw vaste en mobiele telefoon, maar ook uw tablet en computer zijn onderdeel van uw telefonieomgeving. Daardoor kunt u efficiënter werken en uw medewerkers meer flexibiliteit bieden. Bijvoorbeeld met een Bring-Your-Own-Device beleid.

Functies

  • Keuzemenu
  • Voicemail
  • Koppeling met bestaande adresgegevens (in Microsoft Outlook en diverse ERP/CRM systemen waaronder Afas, Exact en PerfectView)
  • Smartphone applicatie (iOS, Android, Windows Phone, BlackBerry)
  • Call Center software (meeluister functionaliteit)
  • Wachtmuziek
  • VAMO (Vast Mobiel integratie)
  • Call Me Now service
  • Fax to mail

Altijd en overal bereikbaar

Omdat u met Hosted Telefonie (VOIP) ieder toestel kunt gebruiken, mist u nooit meer dat ene belangrijke gesprek. U bent overal bereikbaar op één nummer. Wilt u juist even niet gebeld worden? Met uw smartphone bedient u eenvoudig op afstand uw telefonie-instellingen om uw bereikbaarheid te bepalen.

Ultieme flexibiliteit

Hosted Telefonie (VOIP) is uitermate flexibel. De telefooncentrale groeit (en krimpt) met uw bedrijf mee. U kunt bijvoorbeeld heel eenvoudig het aantal gebruikers aan laten passen. Zo heeft u nooit onder- of overcapaciteit, en betaalt u echt alleen voor wat u gebruikt. Ook kunt u altijd nieuwe opties en uitgebreide functies toevoegen aan uw telefooncentrale.

Vaste, voorspelbare kosten

Voor Hosted Telefonie (VOIP) betaalt u een vast bedrag per medewerker, per maand. Dat bedrag is gebaseerd op de functionaliteiten die u per medewerker nodig heeft. U betaalt dus alleen voor wat u daadwerkelijk gebruikt, waardoor uw kosten transparant zijn en u nooit met onverwachte rekeningen wordt geconfronteerd.

Kostenvoorbeeld:

Voorbeeld A

  • 5 werkplekken
  • 1 telefoonnummer
  • VOIP telefooncentrale
  • inclusief VDSL verbinding 30/3
  • onbeperkt nationaal bellen naar vast en mobiel
  • onbeperkt support
  • excl. router en eenmalige aansluitkosten

Totaal per maand € 99,-

Voorbeeld B

  • 15 werkplekken
  • 100 telefoonnummers
  • VOIP telefooncentrale
  • VDSL verbinding 50/5
  • onbeperkt nationaal bellen naar vast en mobiel
  • onbeperkt support
  • excl. router en eenmalige aansluitkosten

Totaal per maand € 233,50

Meer weten?

Wilt u meer informatie over onze Hosted Telefonie (VOIP)? Neem dan gerust contact met ons op. We geven u graag een advies op maat voor uw bedrijf. U kunt ons bereiken op 072 711 28 13 of via [email protected].

Veel gestelde vragen over Hosted Telefonie (VOIP)

Ja, we kunnen uw huidige nummer(s) overzetten op de nieuwe telefooncentrale. 1
Ja, u kunt zonder investering in hardware maandelijks een abonnement naar boven en beneden aanpassen.