Wij zitten voor je klaar.

Support op afstand

Wanneer je een probleem met jouw ICT ervaart, wil je dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost. Wij kunnen vaak het probleem op afstand voor je oplossen. Zo kun jij weer snel aan het werk.

Download remote support software

Wij zitten klaar om je te helpen.

Wil je persoonlijk advies van één van onze experts? Neem dan vandaag nog contact met ons op. Je kunt ons bereiken op 072 711 28 13 of via info@nvbit.nl.

Op zoek naar een programma?

Naar het downloadsoverzicht

Veelgestelde vragen

Direct antwoord? Bekijk of we jouw vraag al hebben beantwoord bij onze veel gestelde vragen.

Hoe stel ik twee-factor-authenticatie in?

Ga naar: deze website > Klik op Volgende > Volg de volgende stappen:

  1. Download de Microsoft Authenticator applicatie vanuit de app store of de playstore
  2. Android: Microsoft Authenticator - Apps op Google Play
  3. Apple: ​Microsoft Authenticator in de App Store (apple.com)
  4. Open de applicatie.
  5. Klik rechts boven in de applicatie op het + symbool en klik op werk of school account toevoegen.
  6. Nu wordt gevraagd of u de QR code wilt scannen of een handmatige invoer wilt doen. Klik op QR code scannen
  7. Scan de QR code van stap 1.5
Hoe synchroniseer ik mijn Onedrive of sharepoint kanaal?

Log in op de Office365 portal > Open Sharepoint > Open de Sharepoint site > Selecteer documents > Selecteer de knop synchroniseren> Je kunt nu de documenten openen vanuit de Windows Verkenner.

Een stap-voor-stap uitleg met afbeeldingen vind je hier.

Hoe deel ik mijn agenda in Office en kan ik deze weergeven in Outlook?

Open de agenda in Outlook > Selecteer de juiste agenda >Selecteer Agenda Delen > Selecteer Toevoegen > Selecteer de persoon met wie je de agenda wil delen > Klik op OK > Onder Machtigingen geef je aan wat de persoon mag doen met de agenda > Klik OK > De persoon wordt uitgenodigd om de agenda toe te voegen aan Outlook Wanneer deze persoon de uitnodiging accepteert wordt de agenda automatisch toegevoegd aan Outlook.

Een stap-voor-stap uitleg met afbeeldingen vind je hier.

Wat moet ik doen als ik een phishingmail heb ontvangen?
  1. Klik géén linkjes aan in de mail.
  2. Log ter controle in direct via de website van de organisatie vanuit wie de mail is geschreven. Niet via de link in de mail.

Wanneer je op een link geklikt hebt:

  1. Informeer jouw collega’s dat ze geen vreemde e-mail die vanuit jouw mailadres zijn verzonden moeten openen,
  2. Neem indien van toepassing contact op met uw bank,
  3. Wijzig wachtwoorden en login-codes,
  4. Bel ons voor een grondige controle van uw netwerk.

Een uitgebreide uitleg met visueel stappenplan vind je hier.