Hoe voeg ik een persoon toe aan mijn Outlook agenda?

DATUM
4/1/2022
CATEGORIE
Microsoft 365
  1. Open de agenda in Outlook.

2. Selecteer de juiste agenda, klik daarna op Agenda delen.

3. Het machtigingenvenster van de agenda verschijnt, klik op toevoegen:

4. Zoek de persoon op waarmee je jouw agenda wilt delen. Selecteer deze en klik daarna op OK.

5. Onder machtigingen kun je vervolgens aangeven wat deze persoon wel of niet mag. Klik daarna ok OK.

6. De persoon krijgt nu per e-mail een melding dat hij / zij is uitgenodigd om jouw agenda toe te voegen aan Outlook.

7. Wanneer deze persoon de uitnodiging accepteert wordt de agenda automatisch toegevoegd aan Outlook.

Lees ook

Slimmer werken
9/29/2022
Productiever werken met Microsoft 365

Maak volledig gebruik van jouw Microsoft 365 abonnement en ontdek alle productiviteitsapps.

Slimmer werken
9/22/2022
Balans in hybride werken met MyAnalytics

Microsoft MyAnalytics helpt je jouw takenlijst af te werken door het instellen van focustijd.

Security
9/14/2022
Cyber Security eisen voor het MKB in 2023

In 2023 gaat een nieuwe Europese Cyber Security-richtlijn in. Deze Europese wetgeving zal invloed hebben op MKB bedrijven.